Torsdag

Går snart in på sista helgen i DC.
Känns tråkigt faktiskt.
Det är galet att mitt år redan har gått och att jag snart (läs förhoppningsvis) är på väg till en ny familj.
Hur gick detta till?
Än så länge känns det inte konstigt.
Har nog vart införstådd med detta ett tag.
Så det ä lungt.

En vecka kvar innan Florida.
Ska bli riktigt najs faktiskt.
Måste verkligen ta hand om varann därnere.
Kanske är sista gången vi ses på ett tag.
Min älskade Frida!

Blev lite smått panikslagen idag.
Men det får lösa sig. Det kommer gå bra.
Nu längtar jag faktiskt lite.
Fast ändå inte.

Har nyss vart fröken duktig.
Hjälpte till att hålla lister när herrn i huset skulle pyssla.
Älskar verkligen dessa hem-projekt han pysslar med.
Det mest irriterande är att det blir snyggt till jag åker.
Men jag kan ju komma tillbaka och njuta av det då. haha..
Uteplatsen kommer bli kanon en vacker dag.

Nehe, kan inte familjen Larsson höra av sig nu?
På tal om det. Lite skraj för körkortet.
Håller tummarna på att jag inte "måste" ha det hos dem.
För jag måste ju i alla fall göra om allt.

Hur som helst.
Nu ska jag nog kolla på en serie och sedan läsa min bok.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0