Tisdag

Ojoj.
Idag har det vart en riktigt härlig dag och jag har mått bra hela dagen.
Mycket trött imorse och det var Maddie också.
Vid nio tiden la vi oss i min säng och hon stoppade tummen i munnen och gosade med mitt hår och somnade. Jag var ju inte sen att haka på vill jag lova.
Önskar att jag hade haft en kamera framme för hon var så himla underbart söt och det var ett ögonblick man verkligen ville föreviga.

Hur som helst.
Det har vart skitvarmt idag, hela 34 grader och det är galet..
Vi har vart inne mest hela dagen förutom en liten promenix till lekparken och en vagnpromenad.
Mycket bra val av Maddie tycker jag, ut och röra på fläsket.
Hon kanske tycker att jag är tjock? haha

Ska strax hoppa in i duschen för en liten uppfräschning och sedan ska jag iväg och möta Amanda för en sista middag innan hon åker hem. Känns tråkigt. Inte för att vi direkt har umgåtts sådär supermycket, men ändå liksom.

Adjö!

Måste bara slänga in en bild på dagens mästerverk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0