Söndag - Mitt hem fylls av familjen igen

Så har helgen nästan försvnunnit och Frida har jag nyss vinkat av på bussen.

Så vad har helgen bjussat på?
Fredags var det en sväng ner på stan och postade lite saker och sedan kom min Frida över.
Vi åt chips och dipp och hade en filmkväll.
Sängen blev det sent och vad gör det när man är ledig?

Lördagen blev det till att vakna vid tio och sedan ligga kvar i sängen till halv tolv innan det blev frulle.
Sedan tillbaka till sängen och styra upp lite datorgrejs för Fridas dator vill inte som vi vill.
Sedan en sväng ner och äta mat på California Tortilla och lite glass på Cold Stone.
Ett ösregn senare kom vi hem dyngsura men glada.
Tillbaka och började planera en utgång som aldrig kom så istället drack vi lite vin och umgicks med våra datorer och böcker i sängen.. Igen.

Idag var det till att vakna runt tio igen och just nu känner jag inte alls för att jobba imorn.
Jag bara vill inte!!

Ikväll blir det bio med Amanda som bara har en vecka kvar imorn.
Och det betyder att min födelsedag är om en vecka också.
Mycket galet vill jag lova.

Håller också på att styra upp en semester till Florida med Frida i början av september och jag kan inte längta mer.

Har genom Cultural Care kommit med på något projekt de har startat att man ska söka familjer själv genom en annan sida och jag har hittat några potentiella familjer.
Håller tummarna riktigt hårt och får se vad som händer.
Jag vill verkligen ha reda på vad som kommer hända med mig och få en familj jag kommer att trivas i.
Hur det ska gå är en annan femma.

Men jaa..
Så är läget nu i alla fall..
Har snott en massa bilder från Frida, så nu har jag inga ursäkter längre så jag ska väl slänga upp lite bilder ifrån Six flags i alla fall. De andra väntar jag nog med en stund. Vi får se.

Adjö!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

men hallå! "håll i hästen" som vi säger på sv. Du kan int eåka runt överralt då är det ju ingen idée att ha kommer haha

2009-08-03 @ 12:33:05
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0