Måndag

Vilket härligt klantarsel jag är.

Skulle göra provet imorse eftersom att jag idag hade alla papper..
Sista grejen jag läste i boken innan jag fick göra provet gjorde att jag missade..
Eller ja, jag slarvade helt enkelt.
Men jag var inte så sur för det måste jag säga.
Nu vet jag att jag är ett steg närmre i alla fall.
Så jag gick hem med ett leende på läpparna.

Annars är det inte så mycket som har hänt sedan igår.
I helgen blir det partaj för lilla mig som blir stor.
Vet inte vem det är som kommer, men det visar sig och jag tror att det kommer bli riktigt roligt i alla fall.

Nu ska jag göra något annat!

Adjö!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer iaf :D

2009-08-03 @ 21:33:22
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0