Dan före dan..

Idag är det 23:e december.
För det första är det ännu en månad avklarad i usa.
För det andra är dagen innan julaftonen.
För det tredje finns det inte den minsta julkänslan här.

Fick mig i alla fall köttbullar på ikea idag så lite nöjd ska jag väl vara och en öl till kvällen.
Det betyder att jag kan faktiskt dricka upp ölen som finns i kylen om jag blir sugen.
Efter som att inte Gary dricker och Shira är väl inte så haj på öl.
Inte jag heller egentligen, men ärligt talat har jag längtat efter en ett par dagar här.
Galet. Inte trodde väl jag att jag skulle börja dricka öl..
Vänta bara tills alla sommarbrygderna kommer.
DÅ är det jag som är i en evig dimma. haha

Just nu är det julafton i Sverige.
Helt jävla galet måste jag säga.
I år vill jag faktiskt vara hemma och verkligen fira jul.
Men det ska nog bli bra ändå. Jag har pepparkakor och glögg jag ska mumsa upp imorn.

Fick en julklapp av min gamla familj idag.
Om jag är nyfiken.
Undrar om det finns någon speciell tid jag borde öppna paketen eller om jag kan göra det imorn bitti.
Ska försöka styra upp en skype med kalle anka imorn bitti och hoppas på det bästa.
Om inte annat får jag väl slå en pling.
Måste ju i alla fall önska sverige en god jul.

Missade mitt älskade Mercy ikväll.
Men det blir en nerladdning på det istället.
Måste verkligen tvätta imorn.
Hade tänkt göra det idag, men då var tvättmaskinen upptagen i princip hela dagen.

Inte så intressant inlägg måste jag erkänna.
Så jag ska väl dra mig.

Adjö!!



                                                          GOD JUL SVERIGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0