Tisdag

Tack Marie. Lyssnade på den ett par gånger igårkväll innan jag somnade.

Tisdag idag.
Fick bilder på min lilla sötnöt ifrån östkusten och hon har blivit så stor.
Lite tårar i ögonen blev det allt.
Tankar uppkom också.
Kan inte fatta att det är ett år sedan vi klädde granen ihop,
ett år sedan jag satt och vaggade henne till sömns.

På något sätt vill jag att Sverige ska vara som när jag åkte och lika mycket vill jag att deras hus i Alexandria ska vara som när jag lämnade dem. Det kommer inte hända, det vet jag.
Att sverige ändras gör mig inget..
Men jag vill att deras tid ska stanna upp så jag kan åka dit igen och fortsätta leva som förut.
Måste verkligen åka dit snart.
Saknar henne så himla mycket.

I helgen blir det en långhelg med Frida.
Myspys.
Såg också att hon styrt upp min julklapp och det gör ju inte mig nyfiken.
INTE ALLS!!!
Jag har iof lyckats få henne nyfiken också.

Nu har jag precis kommit hem ifrån middag ute.
Kunde vart bättre, men det dög.

Lite halvseg måste jag erkänna att jag är.
Vet inte vad jag ska ta och hitta på just nu.
Borde ta och styra upp gräshoppan i mitt badrum.
Såg honom i söndags och sedan försvann han, idag hittade jag honom större än i söndags i mitt badkar så just nu bor han under en plastmugg. Orkade inte få bort honom förut, men jag måste väl göra ett försök, för Fridas skull. haha

Nehe..
Kanske ska ta och ge mig.
Mindre än en vecka till julafton nu.
Galet.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0