Måndag

Ett inlägg kanske vore på sin plats..
Helgen sprang förbi och den var kanon.
Mycket hanns med men inte så mycket som tänk.. haha

Frida kom i fredags och då tog vi oss iväg på en kvälls-bio.
Filmen vi såg var Old Dogs med John Travolta och Robin Williams.
Bättre filmer har vi väl sett, men det var underhållning..
Lördagen gick åt till ingenting egentligen och sedan var Gary snäll och fixade oss biljetter på Kiis FM's Jingle Ball konsert (Kiis Fm är en radiokanal här borta). Så de som uppträdde var Taylor Swift, Jay Sean, Keri Hilson, The Ting Ting's, Jason Derulo, 3Oh!3, LFMAO och Fabulous.
Egentligen ingenting jag verkligen superlyssnar på, men det var helt okej och kul att ha sett dem. Längtar till Lady Gaga.
Söndagen sovs bort ganska bra och sedan skulle det bli bio. Missade dock filmen på grund av vi inte hittade någon parkering, så istället gick vi runt och kikade i lite affärer.
Hem kom jag med ett mysbrallor och jag är nöjd att det inte var mer.

Idag har regnet öst ner.
Vädret har vart det tråkigaste någonsin.
Har myst med Alex i princip hela dagen, för han har vart trött och jag somnade emellanåt också måste jag erkänna. Imorn och onsdag ska det nog vara uppehåll och sedan ska det regna igen hela veckan..
Usch.. Inte kul..

Hostan och snorandet har lagt sig. Skickade nog över lite till Frida i helgen..
I helgen är det Lucia.
Det är galet vad tiden går fort..
Snart är det jul och sedan nyår..
och snart är jag hemma igen. GALET!!

Nehepp..

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0