Tisdag

Jag säger då det.

Börjar nog skolan på måndag..
helt jävla galet.
Måndag till torsdag i fem veckor ska jag sitta i skolbänken och pinas.
Det hade känts bättre om det inte var så många dagar varje vecka.
Men vad gör man inte.

Hoppas att det går vägen i alla fall.

vi var där idag, men de verkade ha stängt trots att det på hemsidan stod att det skulle vara öppet.
Sedan åkte vi iväg till lilla doktorn med alex och han fick sina sprutor. Den första med hunsa-flunsa vaccin och den andra med vanliga flunsan.

Annars har dagen vart lugn.
Däckade i soffan med Alex en sväng på eftermiddagen och efter det har det blivit lunch och planering till nyåret.
Som det ser ut nu så glider Frida upp hit på torsdag när hon slutar och antingen hänger vi här eller så ska vi till universal city walk. Dagen efter blir det utflykt till Hollywood skylten och ta lite bilder. Sedan skulle jag tippa på att vi klämmer in en liten bio där emellan också.

Något paket har jag inte heller sett till.
en anledning kan vara att pappa skrev 5112 istället för 5102 på paketet.
Men om det har blivit levererat vart har det då tagit vägen sedan?
Har de tagit det eller är det tillbaka skickat eller är det helt enkelt borta?
Jag vill ju ha mina julklappar.
På tal om det fick jag julklapp ifrån Maddie's mormor idag.
En mugg i samma mönster som den lilla smyckesasken jag fick.
Så söt man kan vara.

Nu har jag inte något mer att säga tror jag..

Så..
Adjö!


Måste bara skicka iväg en tanke till Evelina.
Tänker på dig och Jens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0