Tisdag - vilken värd lever vi i?

Seriöst..
Detta inlägg blir tragiskt hemskt och usch till en början, men ska försöka liva upp det.

Shira pratade om en grupp på FB idag och jag var bara tvungen att kolla in den.
Det är en minnesgrupp för en tjej i Toyko som dog 4 januari 89 efter 44 dagars tortyr.
Hon blev kidnappad av några killar i skolan och väl hemma hos någon av dem blev hon helt jävla lemlästad med andra ord. De tryckte upp varma glödlampor mellan benen på henne, fyrverkerier i rumpan och tände på.
De eldade på henne.. Helt jävla galet mycket saker gjorde de.
När jag läste det började mitt huvud snurra till lite..
Ni kan läsa själva http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Junko_Furuta
Att det finns såna människor i världen är helt jävla idiotiskt.
FY!

Hur som helst..
Nu ska jag försöka släppa taget om det där och liva upp inlägget lite.
Äntligen har Shira insett att hon borde umgås med sin son när hon är ledig och ska därmed iväg på en playdate imorn. Det betyder att jag kan gå och införskaffa sprit till kvällen och styra upp lite.

Annars har dagen vart bra. Har ju av någon anledning lyckas vända lite på dygnet trots att jag jobbar.
Sover med Boo på dagarna vilket pajjar nattsömnen.
Hoppas på att kunna få tillbaka det i helgen.

Känns fortfarande galet att det snart, om bara några timmar är årets sista dag.
Att vi sedan ska gå in på 2010 är också helt galet.
Men jag tror att det kommer bli ett bra år.
Jag blir hela 22 år (det känns äldre än vad det låter måste jag säga), Jag får äntligen fira jul i Sverige, jag får åka och hälsa på Frida i snön, vi ska bada och sola på härliga stränder, vi ska till San Fransisco, Las Vegas och San Diego. Jag ska också tillbaka till New York och DC.
Nej, det här kommer blir ett bra år. Det känner jag på mig.

Fick mina skor idag.
De är superläckra.

Vad händer nu?
Kanske borde ta tag i min bok jag läser..
Försökte läsa förut, men det resulterade i en timmes nap och det var inte någon höjdare.
Är dock trött fortfarande.
Så nog ska vi kunna sova ändå.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0