Torsdag - 14 nätter före jul

Då var det redan torsdag.
Gisses vad veckan gått fort.
Jag trodde den skulle bli låååång, grå och tråkig..
Men än så länge har det bara regnat måndag trots att de promt sa att det skulle regna idag.
Men det har det inte gjort. Så en promenad till postlådan blev det allt.

Vet inte vad det har vart med mig idag..
Har dammsugit mitt rum, riktigt välbehövligt vill jag lova..
Jag har tvättat, vikt och stoppat in den i garderoben.
Jag har som sagt gått ut på en promenad.
Jag har tvättat och vikt Boo's kläder.
Jag har tvättat upp efter en Bajs-explosion vilket ledde till ett äckligt barn och skitiga kläder.
Tror det var allt, men det känns som så mycket mer.

På tal om igenting så sitter Miss California 09 i mitt vardagsrum.
Hon ville ta hand om Alex en stund idag.
Så väldans snygg är hon kanske inte.. Men lite fett skulle hon kunna få av mig.
Det skulle göra henne gott. haha.

Imorn blir det nog svensk Lucia-fest i Hollywood med Hannah om allt går som det ska.
Om jag kommer hem eller kan sova hos henne vill säga.
Håller tummarna.

Annars är allt bra.
Min väska kom igår..
Inte riktigt som jag trott, men jag är nöjd.
Bättre än det andra äcklet jag hade.

Har fått login till klasserna nu.
Får dock inte boka någon tills på måndag eftermiddag, så jag håller alla tummar jag har för att jag får engelska klassen. Vill verkligen ha den.

Så i helgen blir det Hanukka också.
Jul för judar fick jag beskrivet för mig.
Men vi ska äta mat och dela presenter.
Och söndag har jag möte med min grupp.
Då blir det Secret Santa och då blir det mer paket.
Söndag ska jag nog också försöka knåpa ihop något till Frida.
Har en tanke på vad jag ska ge'na. Men inte riktigt fastställt.

Nehepp.
Kanske borde ta och väcka Boo nu så Tamy får leka lite och han borde inte sova längre heller.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0