Torsdag - 7 nätter innan doppare dan

Bara en vecka kvar till julafton.
Hur galet är inte det?
Någon jul feeling har absolut inte.
Eller jo, kanske lite då. Men det är svårt i 20 graders värme.

Veckan lider mot sitt slut och det är skönt.
Dock är det bara en dag kvar som jag är hemma med Alex och delvis Gary.
Måndag börjar jullovet för Shira och jag har väl en sisådär inställning till det.
Ska hon sova hela dagarna ska jag garanterat göra allt för att låta för mycket för då kan hon lika gärna ta hand om sitt eget barn. Eller?
Hon ska dock börja träna bort fettet hon la på sig EFTER att Alex föddes. Så lite ensam får jag allt vara.

Städpatrullen har vart här idag.
Nu luktar det gott och rent här.
Härligt.
De borde komma oftare. Inte när det behövs för att det kommer folk.

Jaja.
Hoppas att morgondagen går fort.
För då får jag ta mitt pick och pack och styra min kos till Frida.
Vi ska ha en riktig myshelg och jag längtar.
Skönt också att jag slipper ta tåget tillbaka eftersom att hon ska med mig hit.
Det är ju Lady Gaga på måndag hoppas jag.

Annars är allt bra.
Tankarna är många dock.
Allt ifrån vad man ska göra när man är tillbaka i Sverige till vad som händer imorn.
Alltså alldeles för mycket tankar.
Men planerna börjar formas till en utmärkt slutplan och det är bra.

Nehe.
Kanske borde ta och styra upp lite tvätt nu.
En bra idé men jävligt seg sådan.

Men..
Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0