Torsdag - Lucka 3

En bra dag idag ändå.
Vaknade tröttare än tröttast och nannade lite med Boo runt nio. Sedan kom Gary och väckte oss och sa att han skulle iväg till sina konsulter som också är vänner till familjen och de ville nog se Alex.
Så vi packade oss iväg efter ett snabbt ombyte och när vi sagt hej tog jag Alex och gick till en galleria rakt över gatan. Var riktigt duktig måste jag säga.
Det enda jag kom hem med var en väsk-krok.
Jaa, för alla kvinnor med handväska är det jobbigt när man ska fika/äta eller vad man nu gör för vart ska man göra av handväskan? Jo, på kroken man hänger på bordet. Smidigt; svar ja!

Måste klura ut någonting i julklapp till familjen.
Låter ju som om vi ska ha någon sorts julklappsutdelning, men jag vet inte.

Tvättat har jag också gjort idag och det är redan vikt och på sin plats. Mycket duktigt av mig måste jag säga.
Nu sitter jag här och snorar med en huvudvärk.
En dusch finns i tankarna och är mycket nödvändigt.

Imorn är det fredag, då kommer Frida. Yeeeey!
Det låter som om vi är tre år och längtar efter en playdate.. men lite så är det faktiskt. haha..
Idag har som sagt vart en bra dag.
Min hals börjar göra lite ont igen.
Snälla.. ingen mer sjukdom nu tack.

Jaja, ska väl ge mig in i duschen.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0