Onsdag

Så var det redan onsdag igen..
Galet fort livet går nu för tiden..

Lugnt idag, lite gap och skrik, men det får man stå ut med ibland..
Fick mitt paket..
Mycket bra saker..
Dock något smartarlse, nämner inga namn hade skickat med ett paket oboy och inte stoppat ner det i en påse..
Hela kartongen var full med oboy och alla saker fulla med pulver..
Vissa är fortfarande för att jag lackade ur på detta..
Är det då jag ska kallas otacksam?
Inte vet jag..

Fredag blir en kort dag..
Riktigt kort.. Börjar väl vid sju som vanligt skulle jag tippa på och vid elva tiden kommer Kate hem och hämtar Maddie för att ta med henne på lunch med någon väninna..
Vad ska jag göra då?
Rulla tummarna resten av dagen?
Funderar dock på att dra en bio eller något..
Måste ju roa mig på något sätt..

Fan!

Har egentligen ingenting annat att säga..
Lugnt här borta..
Snöade imorse, nu är det väl halvsoligt och typ runt 2 plus eller något skulle jag tro.
Har inte kollat..
Lördag ska bli sådär kanonvarmt igen, eller i alla fall bortåt 15 plus eller något..
Jag längtar till lördag..

Nej..
Såg precis att de skickat iväg mitt klockrena paket som ska skickas till Sverige till pappas födelsedag..
Ska inhandla broders i helgen..
Det kommer bli kanon!

Nej, kila var det jag skulle göra.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Frida

Yes and I totally agree!!!

2009-02-06 @ 02:27:26
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hello!

how are you? nej palla, har du köpt ngot roligt åt dem?

2009-02-10 @ 21:31:36
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0