Söndag

Så har helgen sprungit iväg igen..

Fredag slutade jag ju som sagt tidigt.
Så det blev att ta tåget över till Frida och umgås lite..
Sedan hem och äta pizza och dricka öl med Kate, Ryan och Ken.
Så iväg igen till Frida för att glo på en ännu en bio men denna gång också med Dani.
Det blev i alla fall He's not that in to you. En bra film måste jag säga.
Sådär mysig.. och med bra skådisar..
I alla fall så följde Frida med hem till mig mitt i natten och vi drog en taxi från King street.
Det känns lite lyxigt att inte ens behöva ringa efter en utan bara kliva av tåget och in i en taxi..

Lördagen kom och det var dags för lite födelsedagspresent-inhandling.
Så var den lördagen borta.. Och vi brände pengar den dagen också..
Det var iof vettiga saker..
Men ändå..
Ingen bio som vi hade tänkt oss, så den tar vi i veckan istället..
Så får vi se vad som händer.

Idag är det söndag och inte så mycket har hänt..
Satt ute i två timmar och solade (för att det har vart 20 plus här idag) och läste min bok om Barack Obama. Fan vad bra den är förresten.. Härligt med solen som skiner, önskar att det kunde vara så tills vintern kommer igen, men det kan jag inte få, för redan slutet av nästa vecka skulle det bli kallt igen..
Men men.. man får vara glad för det lilla..

Ibland kan man bli riktigt jävla förbannad..
Ny, så fan heller, den var använd, i alla fall provad och då skriver man inte ny..
Men inte så mycket att göra åt..
Får låsats som om jag inte vet något..
Hur nu det ska gå..

Men men..
Nu ska jag spana in lite bidrag från Melodifestivalen och sedan ska jag kolla på Fridas film.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0