Torsdag..

Jag gillar verkligen dagar som denna..
Vaknade vid kvart över sju för att jag ställt klockan tills dess,
hoppade upp ur sängen med tvång runt kvart i åtta och tog mig en skön dusch.
Gick ner och gjorde gröt och åt frukost och sedan började jag jobba vid kvart i nio (nio var det egentligen sagt)..
Jag kommer bli så bortskämd med detta när Kate ska börja jobba igen så det är inte klokt. haha..

Idag har nyttiga jag vart i farten..
Gröt till frukost och couscous-sallad till lunch..
Riktigt mumsigt.. Blev dock hemmagjord pizza till middag, men det får jag stå ut med.
Måste verkligen ta tag och göra något åt de små kilona som faktiskt har krypit sig på..
Har dock inte märkt var, men vågen säger verkligen "stopp snart går jag sönder"...
Nej, så farligt är det faktiskt inte..
Men jag måste kärpa mig riktigt ordentligt..
Har bara druckit vatten i typ två veckor.. förutom en cola i fredags..
Och godis har jag inte heller ätit på länge..
Bra gjort tycker jag..

Saknar dock svenska OLW ostbågar..
Vilken lyxmiddag jag ska ha första kvällen jag kommer hem...
Det har jag bestämt..
Fläskfilé med pommes och mycket Bärne..
och en påse musmotorcyklar och dilldipp till efterrätt.. Okej då.. kanske inte att dippa alla hojarna i där.. Men äta med sked har jag inga som helst problem med. haha..

Nej, fy..
Nu blev jag sugen..
Måste verkligen ta och göra något åt mitt sug..
Vad jag pratar idag...

Imorn jobbar jag kväll igen..
Hurra för mig.
Det är den bästa stunden på dagen.. När man får mysa med en liten unge i tajt pyjamas..
Längtar verkligen redan nu. haha..
Längtar till lördag också..

Nehepp..
En film kanske skulle vara något.. Plocka in tvätten också..
Blä..

Vi ses!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0