Torsdag

Oj, idag är det torsdag och den är snart också borta.
Ska packa klart det sista snart.
Vet egentligen inte vad mer som borde packas, men mest bara ställa fram väskorna tror jag.
Annars är det lugnt.

Dagen idag har vart blåsig, med riktigt härlig sol.
Dock inte så himla varmt på grund av blåsten, men det gör ingenting för man blir så himla glad över att solen lyser på riktigt plus att den är varm också..
har var på både baken och posten idag..
Skickat iväg mitt klockrena paket till pappa och brors födelsedagar..
Hoppas att de blir nöjda. Det skulle jag tro.

Imorn bär det som sagt av..
Vet inte om jag ser fram emot en bilresa på åtta timmar med ett stopp i Pittsburgh, men det får väl gå ändå..
Väskan blev fullare än jag trodde den skulle bli..
Frågan är, ska det bli varmt eller ska det bli kallt i helgen?
Tror att jag ska ta med mig två alternativ jackor i alla fall..

Och nu måste jag stoppa in spenderarbyxorna i garderoben eller gräva ner dem i trädgården vi inte har eller något..
Det är hemskt..
Men nu behöver jag verkligen ingenting och det jag har köpt har vart vettiga saker..
Så, det får väl gå..
Men jag borde skärpa mig. FAN!
Men jag är bara här en endaste gång och det får man stå ut med då..

Om en timme är det greys, ska tydligen vara drama hit och dit idag..

Nej, nu ska jag plocka ihop det sista..
Vi ses på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0