Onsdag

Redan onsdag igen..

Igår var det möte på brandstationen.
Ganska onödigt för min del..
Gick igenom lite säkerthet, eller snarare kollade på en pulversläckare, en brandvarnare och pratade om Kolmonoxid antar jag att det bli (CO).

Idag är det soligt och härligt ute..
Har tagit en promenix och vart i lekparken..
Och ätit jord och gråtit när jag försökt pilla ur det ut munnen..
Men annars är det okej..

Kate kom hem för en stund sedan med en svart fläck i pannan, jag undrar vad hon har gjort.
Hon har i alla fall Maddie nu..
Antar att jag egentligen borde gå och ta henne, men ändå..
Snart ska hon sova och då ska jag gå ut och sola facet lite.. Kan verkligen behövas..

Nej, nu ska jag kila..
Men glömde nästan.

Grattis till bror som fyller idag och grattis till pappa om fyllde i måndags!

Vi hörs!

Adjö!



Uppdatering (dryga timmen senare)

Någon solning blev det inte för att det var fortfarande för kallt, trots att termometern visade 12 plus..
Galet.. jag längtar verkligen som fan till att solen ska komma och stanna för alltid.

Men i alla fall..
Igår damp High School Musical 3 ner i brevlådan vilket var en besvikelse..
Den var inte alls lika bra som de andra två..
Det hade för det första ingen direkt superhandling, jag blev trött på deras töntiga lilla förhållande och det kändes som att de hade gjort den bara för att få ett slut på historien..
Så, nej.. Det var inte alls vad jag hade tänkt mig..

Lördag blir det till att träffa Frida,
Åka till Tysons för lite paketinhandling för hennes del och sedan blir det nog en bio, vi får se.
Håller på och tar ner några svenska filmer att spana på..
Ska vi se vad det blir av det..

Har bäddat rent i sängen i alla fall..
Ska bli skönt att krypa ner..
Torkat golvet har jag också gjort idag..

Nej..
Har väl inget mer att tillägga just nu..
Så vi hörs!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det börjar kanske bli dax att komma igen ;P

2009-02-26 @ 01:59:15
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0