Söndag - Inauguration

Gud vilken galen helg detta har vart..

Fredags mötte jag upp Frida och vi gick på bio som planerat och såg Mall Cop  Och Last chance harvey.
Båda filmerna tycker jag var riktigt bra..
Sedan var det hem och sova typ..

Igår vaknade vi ganska skapligt men låg kvar i sängen och snackade ända fram till säkerligen halv tolv eller något..
Sedan var det dags att ta itu med helgens bestyr, nämligen att pyssla ihop en snygg blogg åt Frida..
Resultatet blev jag riktigt nöjd med fakiskt..
Råkade dock klicka bort min egen design, men den är nyss fixad..
Vi började vid tolvtiden på morgonen och avslutade väl kanske runt nio..
Utan mat och med ett par toalettbesök..
Men det var en bra dag..

Dagen idag har också vart riktigt galen..
Jag vaknade tidigare än Frida och gick ner och var social för en stund sedan kom Frida också ner..
Eftersom att Obama ska in i huset på tisdag har det hela helgen vart en massa jippon nere i DC så vi tänkte att vi åker ner för att spana.. Jag skulle nog jämföra det med Woodstock på sjuttio-talet..
Det var galet mycket folk därnere och självklart såg vi stjärnor som; Bruce Springsteen, Bono, Shakira, Stevie Wonder, Josh Groban, Queen LaTifa, Mary J Blidge, Tom Hanks, Samuel L. Jackson och några till..
Det är ändå coolt att vara mitt ibland där allt händer..

Nu ska jag ladda upp för tisdagen när jag ska ner i vimlet igen..
Jag ska nämligen ner och spana på paraden..
Ska bli skönt när allt detta är över, men det är ändå riktigt roligt att det händer nu ändå...

Annars har det väl egentligen inte hänt så mycket mer..
Mitt huvud är utslaget så ett bad ska intas efter att jag laddat upp lite bilder.. Och som vanligt kan ni hitta dem HÄR!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0