Torsdag - 1 januari

Så har vi idag första Januari 2009..
Känns helt galet..

Men jag hade en riktigt bra nyårsafton..
Började med att vi hämtade Frida runt sju och vi hängde här en stund.. Bortåt åttasnåret började vi laga maten som vart riktigt god, nachotallrik, mycket länge sedan jag hade måste jag säga..
Så blev det efterrätt också..
Klockan tickade på och när vi var klara med maten var hon halv elva..
Då kilade vi in till grannen eftersom de så gärna ville att vi skulle komma..
SÅ  så fick det bli..

Träffade lite nytt folk hit och dit och fick genast varsitt glas vin i handen..
Härligt tycker jag.. haha..
Klockan tickade på riktigt bra och snart blev det dags att göra sig redo för tolvslaget..
Vi fick varsin tiara och en tuta och sedan var det dags att bege sig mot tv:n och se den berömda bollen flyga från luften på Times Square i New York..
Vi missade dock när bollen föll, för att de zoomade in den så det såg ut som om den var stilla, men tydligen föll den..
Hur som helst.. Alla sa typ Happy New Year så var det bra med det..
Nytt år, Who cares?
Folk började tagga av och vi tyckte att bortåt ett skulle vi gå hem för att inte vara sist, det är lite pinsamt..
Men vi fastnade och blev pratandes med värdparet i en och halv timme och var hemma halv tre..
På köpet fick vi med oss en precis nyöppnad champange-flaska och en vinare..
Så kvällen var inte slut här vill jag lova..

Vi drog i oss champangen, vinaren står på kylning i mitt fönster fortfarande..
haha.. Somnade gjorde vi slutligen halv fyra tror jag..
Ganska lagom berusade och glada..

Idag har vi vart på bio, Bedtime Stories..
Härlig och bra film och bäst på slutet..
Ett slut där allt går som man vill för att inte säga för mycket..

Jag kom nyss hem och har laddat upp bilder från gårdagen..
Duktig jag är att ha de uppe före Frida.. haha..
Ska dock komplettera lite med bilder från henne, men det blir nog bra..
(Måste dock kommentera att bilderna kan verka stötande för vissa...)

Har i alla fall haft riktigt roligt och roligare kommer detta året att bli!

GOTT NYTT ÅR allesammans, nu ska jag kila..

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aaah, fick världens finaste överaskning när jag öppnade brevlådan :). Super tack från Sverige för det fina julkortet!!!



Puss

2009-01-02 @ 17:05:01
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0