Torsdag

Igår var det som sagt bio med frida, Bride Wars..
Den var faktiskt helt okej, inte lika bra som jag hade trott, men det gör inte så mycket..
Vi hade trevligt med mums-mat på Cosí innan..

Jag har dessutom hittat det perfekta soundtracket till att åka tunnelbana..
Infected Mushroom - Vicious Delicous
Eftersom att jag är riktigt bra på att glo på folk, Ja, jag erkänner.. Så passar det utmärkt att spana på folk och väva in dem i tankarna från musiken. Klockrent!

Idag har jag vart duktig, fick ju kort häromdagen som jag har satt in i mitt album och till och med skrivit till bilderna..
Måste dock ha fler album.. får jag se till att styra upp..
Vi har tagit en promenad i solen också, det är superfint vårväder, men jag vet att våren inte är här på länge..
Men jag längtar..

Just nu ligger Maddie och snusar i min säng..
Så underbart söt är hon där hon ligger och jag hoppas att hon kan hålla sig lite till innan hon vaknar..

måste också säga att i måndags när jag var på banken så sa en kille när jag kom in;
K: har du någonsin hört att du är lik Cameron Diaz?
J: eeh, Ja.
K: ja, jag var tvungen att titta två gånger..

Så lika är vi inte.. Men det var ett par år sedan jag hörde det så jag blev glad ändå..
haha..

Nu ska jag göra något som inte låter så mycket..
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0