Torsdag

Torsdag idag och det är alldeles för sent för mig att vara uppe just nu..
Men jag ska snart hoppa i säng..
Kände bara för en uppdatering..

Först och främst så fick Frida en liten bebis idag.. Grattis grattis..
Så jag får väl dyka in och gratta i helgen..
Men vi får väl se vad som händer.

Så ska Johanna, den andra svenska tjejen jag mötte för ett tag sedan byta familj och hon åker nästa helg,
till portland, ovanför New York och Boston.
Det var snabba bullar där, för det tog typ tre timmar för henne att få en ny familj..
Coolt..

och så har jag äntligen fått mitt älskade lilla fodral till min rosa skönhet så nu behöver jag inte vara så himla rädd om den.. och jag har dessutom fått mina matchande hörlurar.. Och vilken bas vill jag lova.
Riktigt bra lurar för det priset... dessutom måste mina gamla verkligen ha vart slut, så de åker nog i papperskorgen när vi åker hem...


Ikväll är en tänkar kväll..
Kate och jag hade vår TV-kväll och spanade in Greys och det är så spännande och vi båda lät tårarna flöda i slutet..
Att det alltid ska vara så på torsdagar.. Jag brukar dock inte gråta så ofta, men idag var det nödvändigt..

Nej, tänkandet får jag ta med mig till sängen..

Gonatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0