Söndag - Älska USA

Oj vilken helg det nya året verkligen kom med..
En riktigt supertrevlig helg dessutom..
Tror jag sa att jag och Fridus kollade på bio och grejer i torsdags vilket vi gjorde..

Fredag jobbade jag till och från och lördag morgon åkte jag och Fridus till Tysons Corner (där jag en gång i tiden för hundra år sedan träffade min andra familj för första gången).. Det blev shopping och ÄNTLIGEN en klippning..
Lite smått kort, men det duger och det ser bra ut.. Har dock inte duschat än så jag vet ju egentligen inte riktigt..
Men hur som helst... Shoppingen bestog av en väska.. JAG VET!!!!!!
En lurvig tröja och en vanlig hemtelefon med formen av en pussmunn...
En sådan de har i tonårsfilmer typ..
Och om den inte funkar hemma så är det en fin accesoar.. (känns helt felstavat, men jag orkar varken så upp ordet eller tänka)...
Sedan åkte vi hem till mig för en filmkväll..
Men så mycket till filmkväll blev det inte, vi kollade in The butterfly effect och sedan däckade vi ihop ganska bra..

Idag vaknade vi och spanade lite på nätet och insåg att en bio skulle sitta fint..
Valet var mellan Doubt, med Meryl Streep och Seven Pounds, med Will Smith..
Jag var mer inne på Will medans Frida var mer inne på Meryl, så vi slog till på båda..
Med lite lunch och glass emellan..
Kom hem för dryga timmen sedan och vi lämnade huset vid halv tolv..
En riktigt bra filmdag skulle jag säga..

Så när jag kom hem hade jag fått en julklapp från Uncle John, ett presentkort på iTunes..
Så jag får väl skaffa mig en iPod nu...
Vore kanske vettigt egentligen..

Och så hittade jag ett brev när jag var påväg upp till mitt rum,
från Ryan.. Lite otippat.. Han skrev att han verkligen gillade att ha mig som en del i familjen och han tackade så hemskt mycket för fotoboken han fick... Och att han alltid kan ha Maddie med sig nu.. Vilket var min tanke..

Älskar verkligen att vara här och jag ångrar inte en enda dag att jag satte mig på planet..
Hade verkligen ångrat mig om jag hade bangat för det här är det bästa jag har gjort i hela mitt liv.

Nej, nu ska jag ta en dusch och sedan hoppa i säng..
vi ses!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0