Fredag

Det är jävligt surt att sitta på andra sidan atlanten när sommarsverige är igång och på G.
Helgen hade gärna spenderats på hemmaplan, eller ja.. Nästan i alla fall med trevligt sällskap och självklart lite öl.
Men nej, inte det inte.
Istället sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag någon gång bestämde mig för att vara kvar ett år till..
jag vill ju det, men jag vill också vara hemma.
Teleportering hade vart en fantastisk egenskap just nu.
Snart bär det iväg på bio med Amanda om jag hoppas att jag lyckas slita tankarna ifrån sverige en stund.
Imorn blir det six flags, vilket jävla tjat det är om det. haha.
Men det ska bli kul. Ännu en anledning att inte sitta hemma och deppa för att jag inte är på svensk mark.
För just i helgen så vill, vill, vill jag bara vara hemma.

Men, snart har jag flyttat och snart ska jag hem och hälsa på och snart kommer flyget hit.

En resa till Hawaii kanske ska styras upp i september.
Hade inte setat helt fel måste jag säga.
Kan dock bli dyrt så pengarna får jag hålla hårt i. haha..

Så ska körkortet styras upp också.
Nu har jag inga ursäkter längre.
Ett nytt pass måste också fixas.

Fortfarande varmt väder.
Imorn ska det blir 90 farenheit vilket blir hela 32 grader vilket vi iof har dagligen här borta, men imorn kommer jag vara ute och svettas hela dagen vilket kommer bli olidligt. men jag ska överleva. Jag måste komma hem en vacker dag. Annars kommer jag förbanna mig själv.

Igårkväll öppnade sig himlen en stund dock..
regnet bokstavligen öste ner och det blixtrade som aldrig förr.
Det var som att tända och släcka en lampa i mitt rum när jag skulle sova.
En riktigt bra fotosession kunde det ha blivit, men eftersom att det blixtrade precis ovanför huset blev det inga bilder alls.. Det roliga i det här landet är att det blixtrar utan att det behöver både regna och åska.. Det är lite coolt.

Nehepp.
Ska styra upp lite här och sedan ge mig iväg om en stund.

Adjöken, Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0