Måndag

Måndag idag, jag vet inte varför jag har fått för mig att det är tisdag.
Hade dock vart bättre om det var det.
För då hade det nästan vart onsdag och onsdag betyder Bertucci's med Amanda och Frida.

Något som är galet är att jag om två veckor exakt på dagen kommer att vara myndig i det här landet.
Det är skitbra tycker jag.
Firandet är fortarande oklart hur det kommer att se ut.
Något ännu mer galet är att jag på fredag om fem veckor jobbar min sista dag i denna familjen.
Det är riktigt otroligt.
Därför vill jag ha en familj NU!

Det är så mycket på hemmaplan i sverige som jag vill göra, så därför måste jag liksom veta nu.
Jag är lite av ett kontroll freak och vill ha koll på saker och ting..
Så, jaa.. Får väl se vad som händer.
Får väl slänga ut $35 på den där jävla sidan så jag kommer åt lite mailadresser för att skriva till några intressanta människor.

Jaja,
Har inget vettigt egentligen att säga.
Mitt nya liv börjar idag.
Det suger, för det innebär att Maddie numer bara ska sova en gång om dagen och jag hatar det verkligen.
Man blir så bekväm med att ha två naps och nu blir det bara en, vilket betyder att jag måste underhålla henne i ytterligare två timmar.. Oj så jobbigt tänker vissa.
Men jaa.. jag är lite gnällig idag så det är ett riktigt hårt liv för mig just nu. haha

Nehepp..
dags att göra något vettigt.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0