Onsdag - mitt i veckan

Ett litet snabbt inlägg innan sängen.

Har nyss tittat färdigt på En Nannys Dagbok och blev ganska besviken.
Eftersom jag läste klart boken för tytp fyra timmar sedan så blev jag besviken.
Inte alls som jag tänkt mig.
Fortfarande bra, men nej, inte alls som jag ville att den skulle vara.

Skickade iväg en förfrågan om någon vill ha mig i en bil till Albany om två veckor.
Jag skulle vilja flyga för att spana in Albany och slippa sitta i en bil en hel dag..
Men det drar iväg pengamässigt och jag vet inte hur mycket det skulle gå på att åka bil men..
Det visar sig vad jag gör..
Måste typ beställa biljetter snart i alla fall..

Lördagen är det fortfarande frågetecken om.
Utgången hamnade ju nämligen då.
Jag ska göra det jag redan sagt att jag ska.
Men, eftersom att fyrverkerierna slutar så sent så måste jag förmodligen hem till någon och byta om och grejer och jag vill inte släpa med mig kameran på krogen och jag vill inte lämna den hos någon heller.
Hur som helst får det också visa sig vad det blir av saken.

Den andra uppsatsen ska påbörjas på fredag och ska handla om Walt Disney.
Hoppas kunna få ihop en del om det.
Ska börja små plocka ihop en massa lätta saker som jag sedan ska skicka hem till Sverige.
Känner att jag förmodligen måste göra det.
Annars sitte jag i en båt om några månader och gnäller i alla fall..

Kan inte fatta att vi är inne i juli.
Fem veckor drygt till min födelesedag vilket betyder att jag lagligt kan sätta mig och ta en öl på en uteserverig när jag vill.
Som jag har längtat. Det är verkligen en pina för folk som inte är och inte kommer bli 21 i det här landet.
Tänk på det flickor.. haha..

Nehepp..
kanske dags för sängen.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0