Tisdag

Dagarna går numer i en berg och dalbana av någon anledning..
Ena dagen vill jag verkligen någon annan stans.
Men andra så känns det som om det hade vart skönt att komma hem till min säng i mitt rum i sverige.
Men å andra sidan så hade jag vart asförbannad på mig själv om jag inte hade sett allt jag ville innan jag åker hem.
Så jag stannar. Det kommer bli kämpigt, men..
Jag ska greja det.

Blir lite smått arg.
Måste skicka in kameran.
Bajs!
inte direkt vad jag hade tänkt mig.
Ska dock lösa det på något sätt, pappa hade en bra idé där.

Annars är allt som vanligt..
Dock börjar det kännas som om hösten är på G och vi är bara i mitten av Juli..
Så mycket bruna löv har jag aldrig sett i juli och bara för att det är lite halvt mulet här just nu så blir det hela liite värre.

Nehepp..
Möte ikväll.
Ska ta och styra upp en vettig outfit, kan inte se ut såhär..
Men vi höres!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0