Torsdag

Är på grymt städhumör just nu och det känns nästan som om jag skulle kunna skolka från jobbet för att städa.
Hur galet låter inte det?
Hade jag haft ett eget place just nu hade det skinit som toppen på Chrysler Building.. haha..
Nej, kanske inte.. Men rent och fint hade det vart vid det här laget.
Sista maskinen tvätt är på G och barnet sover.
Klockan är knappt tio och dagen känns riktigt bra.

Hade dock hoppats på mammarollen hela dagen idag.
men, Ryan kommer hem och styr upp middag vilket jag hade velat gjort och sedan drar han igen.
Saknar verkligen matlagningen ibland.
Men, det är ju också ganska skönt att få den på bordet varje kväll utan att behöva lyfta ett finger. haha

Fredag blir det bio med Amanda.
Lite otippat sådär.
Och på lördag blir det till att vakna tidigt för att ge sig iväg på äventyr.
Ska bli riktigt skoj, som jag har längtat efter en riktig amerikansk berg och dal bana och vad jag ska ha roligt.
Sedan blir det också bad på lördag. Härligt värre.

Nehepp.
Kanske borde plöja några sidor i boken innan barnet vaknar..

Så vi hörs!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0