Torsdag - Underbart!

Nu har ledigheten börjat.
Eller ja, det gjorde den runt 3 idag och nu är huset mitt, bara mitt!

Har nyss kommit hem efter en shoppingrunda på Target och det dyraste jag kom hem med var en bok och jag fick ändå med mig ett par skor, lite chips och lite inslagsgrejer också.
Men skorna, ett par klackar fick jag kanonpris på.. Hela $6.24
Inte helt galet måste jag säga.
Gillade dock inte riktigt den bruna färgen, men de får fan duga.
Har saknat mina klackar hemifrån, så nu har jag några och vill jag inte ha de kan jag lika gärna hiva dem om det är så. haha.. Billigt är bra.

Sängen är renbäddad och golvet damsuget.
Tvätten torkar i tumlaren och jag njuter av vare sekund att vara ensam.
Men vad ska jag göra nu?
Orkar inte ta itu med allt skit jag har överallt och ska jag börja med något blir det ett gigantiskt projekt så det får faktiskt vänta.
Imorn blir det in till stan en snabbis för att slänga iväg lite grejer på posten.
Annars blir det lugnt. Jag ska äta chips bara för att jag kan och sedan blir det väl film.
Lördagen bjuder på sol förhoppningsvis så en sväng till poolen ska det väl bli och sedan snackas det om en bio. Var ett tag sedan nu.. haha..

Men, nu ska jag njuta lite till..
Gott folk,

Adjö!

Dissade förresten familjen jag blev matchad med.
De verkar superbra, men bor på helt fel ställe tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nee, men det ska som sagt bli skönt att komma hem tidigare :)

Nu måste jag bara hitta nånstans att bo över helgen...

2009-07-31 @ 14:56:43
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0