Lördag

Äntligen, jag säger bara äntligen är min förbannade uppsats klar!
Lite småpyssel men det ska jag bolla med pappa.
All test är klar och jag är lyckligast på jorden just nu.

Räknade ju med en lugn hemma kväll för att slutföra den igår,
men ett födelsedags kalas stog för dörren så det var bara att hänka på.
Det resulterade i en hel del drickande och tillslut en hemkomst och hopp i säng runt 3.

Idag var det ju tänkt att jag skulle åka och bada med amanda och Frida och jag vill verkligen.
Men min hals och näsa sa nej.
Det är hemskt, för det har vart fint väder idag och allt.
Men nehepp.. Jag måste bli frisk till helgen..

Just nu borde jag skaffa mig något vettigt att göra.
Sitter och glor på en live webbkamera och väntar på att min bror och hans två vänner ska spela minigolf i västervik.
hur mycket till liv är det? haha.

Har tvätt som är ren som ska in i skåpet, men den har inte kommit så långt än..
Får se om den kommer längre idag.
En film kanske skulle vara något.
Måste se om jag har någon bra.

Ska i alla fall kila nu.
Men ha det super.

Adjö!



Uppdatering 17:25

Jag måste idag ha haft världens tråkigaste dag.
Nyser stup i kvarten och min hals vill inte riktigt vara med.
Hur gick detta till?

Som jag sa förut ät uppsatsen klar vilket jag är så glad över.
Det är riktigt skönt att den är finito.
Ingenting mer jag behöver göra där nu.
Sååå skönt.
Den ska bara skrivas ut och sedan är den redo att lämnas in på fredag.

Tog just ett varmt bad i hopp om lite lindring för kroppen och jaa.
Det blev det väl men när mina ögon höll på att slutas för gott fick det vara nog.
Så nu sitter jag i sängen, nyss ätit nudlar och dricker en cola.
Det är konstigt att man märker att man blir tjock av amerikansk cola men inte av svensk. haha.

Funderar på en film, men är inte in the right mood för en film.
och jag vet inte vilken jag skulle vilja se om jag ska se någon.
Är fruktansvärt sugen på en shoppingrunda, men..
vart hade jag tänkt att jag skulle få plats med det när jag flyttar?
Inte en aning.

Längtar fortfarande som en galning till New York.
komma bort härifrån, se någonting annat och njuta av livet jag faktiskt lever här borta.

Mitt rum ser ut som en söndersprängd garderob med saker över allt.
men orkar inte ens titta på det.
Den lilla sömnen jag lyckades med i natt gör sig påmind och en tupplur skulle sitta fint.
men icke, då somnar jag inte ikväll och hur går det egentligen?

Borde fortfarande styra upp någonting att göra..
Så, ha det bra.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0