Tisdag

idag anser jag mig vara ett Jävla Fetto!
Av någon anledning sitter jag och ler åt mig själv och tycker att Jävla Fetto är en hemsk kul ord-kombination.
Vet inte varför..

Någon riktigt lunch har det inte blivit, lite riskakor och choklad, därav uttrycket ovan.
Tisdag idag.
Fick igår reda på att jag har fredagen ledig och ett tomt hus från antingen torsdag kväll eller fredag morgon till lördag eftermiddag/kväll.
Jag hoppas på torsdag till söndag, men så kul ska jag väl förstås inte få ha det.
Så fredagen blir att shoppa onyttigheter och umgås med mig själv.
Så härligt det ska bli.
Kommer säkert klättra på väggarna av tristess, men det får jag stå ut med.
Synd bara att jag inte får köpa alkhol än, för jag känner verkligen för en vinkväll.
men men.

Har egentligen ingenting vettigt att säga.
Så jag kilar väl vidare.
Imorn blir det mums mat med brudarna! Äntligen!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0