Söndag

Kanske borde styra upp en vidare utveckling på gårdagens blogg.

Vaknade riktigt jävla tidigt och sprang iväg till tunnelbanan för att möta Frida och Amanda vid Largo Metro station.
Sagt och gjort och det blev en bussresa till Six Flags.

Väl där fick vi komma in runt tio men själva parken öppnade halv elva och den sista kvarten blev vi underhållna av ett par Looney Toons karaktärer som en öppnings show.
Halv elva rusade vi in till Gotham City och drog första berg och dal banan vid namn Superman - Ride of Steel.
Hej och hå. Det var dagens första nära-dö upplevelse.
Sedan blev det Batwing där vi låg ner och åkte baklänges och sedan Jokern som gick hit och dit.
Galet att jag ens satte mig i dem.
Sedan blev det en gammal hederlig träbana som var riktigt mesig i jämförelse.
Dissade som sagt fritt fall för min kropp var i behov av mat och därför inte riktigt på G.

Mat blev det på Panda Express och sedan iväg till vattenlandet.
Där blev det lite åka av i två ruschkanor och sedan iväg och chilla vid vattenkanten i den stora våg-poolen.
Färg fick jag och brände inte en del på kroppen vilket jag är riktigt förvånad över.
Efter ett x antal dopp så bestämde vi oss för att åka lite fler karuseller.
Så vi knatade iväg till en vatten attraktion.
Man åkte upp i en backe och sedan ner för att bli superblöt. Tror inte att jag hade en endaste torr del på kroppen.
Men kul var det. Sedan blev det en annan typ av vatten bana. Dock inte lika nerblötande som den första men lite smått.
Sedan blev det en annan trä bana som var riktigt rolig och vi var äntligen torra.

Då var det dags att gå till den sista, Mind Eraser och väl i kön blev det något fel på den så vi fick gå därifrån.
Ärligt talat tyckte jag; Vad skönt då slipper jag åka den.
Så vi gick och ställde oss i kö till ytterligare en vattengrej. Lång kö men vi lyckades ändå smita förbi för att vi var ett gäng på tre och det saknades tre i en båt så vi fick förtur. Riktigt skönt. Denna gången var det bara jag som lyckades bli blöt.
Min rygg och rumpa var dyngsur vilket hände i sista splashet.
När vi var klara med den hade de öppnat Mind Eraser igen så det var ju bara att bita i det sura äpplet och åka.

Som jag sa så åkte jag grejer jag aldrig skulle tänka på i Sverige och jag är mer än stolt över mig själv.
De som känner mig ordentligt vet att jag alltid bara åker de lättsamma, inte så mycket G-krafts karuseller.
Men jag är i USA en gång så det var bara att hålla käft och åka.
Nu mer kan jag nog sätta mig i vad som helst och åka.
Om jag tycker att det är roligt är en annan sak, jag skulle i alla fall veta att jag överlevde.

Dagen var riktigt roligt faktiskt och det var kanonbra väder.
på hela dagen var det nog bara närmare två timmar kötid och jag tror knappt att det var det.
Riktigt skönt att kunna gå från grej till grej utan en massa kö.

Dagen idag då?
Vaknade runt åtta snåret och drog igång datorn.. Konstigt va?
Sedan dess har jag hängt här ärligt talat.
Det har vart jag och pippi långstrump.
Har nästan kollat igenom serien och har två filmer kvar.
Så kvällen är räddad.

Tankarna på hösten suger.
Jag vill verkligen veta vart jag ska om jag ska någonstans.
Men, Vi får som sagt se vad som händer.
Jag skulle bli besviken om jag inte kom vidare till någon familj, men jag skulle egentligen inte bry mig så mycket.
Bara vara irriterad på att jag inte gjort och sett så mycket som jag ville.
Så jag hoppas jag får besked snart så att man kan börja tänka på en veckas semester i sverige.

Jaja..
Slutbabblat för idag skulle jag tro.
Bilder finns på fejjan.
Ska stjäla dem ifrån Frida först innan jag kan lägga upp några.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Stolt över dig ;)

2009-07-27 @ 05:04:15
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0