Torsdag

Vilken dag!

Den har vart den bästa på mycket mycket mycket länge.
Vi har båda vart på riktigt bra humör och har skrattat och lekt med varann riktigt bra.
Kanske för att jag blev lite nostalgisk på förmiddagen när jag insåg att vår bok vi skriver i snart är slut vilket betyder att ett år snart har gått.
I början skrev vi en massa söta saker till varann, sedan dalade det liksom utför och nu står det mest info i den.
Men ändå. Ett år ÄR snart slut och det är tråkigt.
Att behöva lämna min bebis känns inte kul.
Speciellt inte efter idag när hon spontant har kommit och både kramat och pussat mig.

Dock känner jag mig mer redo än någonsin att ta mitt pick och pack och flytta.
Håller tummarna på att en familj dyker upp snart så vi får styra upp ett flytt datum.

Gårdagskvällen var riktigt härlig.
Det varmt och skönt och riktigt trevligt sällskap.
Först blev det mat på den italienska restaurangen Bertucci's och sedan lite Ben & Jerry's glass till efterätt.
Det är verkligen galet att vi inte setts på så länge..
Och båda töserna hade ju klippt sig och var så fina så..
Det värsta är ju att jag blir ju sååå sugen också, men icke.
Ska vara långhårig när jag kommer hem till Svedala igen så sedan får vi se vad som händer.

Nehepp..
Ikväll blir det färdigställa packningen och bleka håret och slänga på lite nagellack.
Hoppas på att jag kommer ihåg allt det där..

Men men.
Kanske borde styra upp något vettigt.

Måste bara slänga in att jag är så jävla bäst på pannkakor.
Blev klipp-pannkakor till lunch idag, (tinade pannkakor man klipper och steker och äter)..
Och det är väl så gott.
Senast jag gjorde pannkakor, typ för några veckor sedan och de är ta mig fan de bästa jag någonsin gjort.
Goda blev de också och Maddie mumsar med ett leende. haha.

Nej, nu ska ni slippa mig ett tag.
Höres!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej ja börjar blir orolig, hur går det egentligen med att hitta min tröja och en kamera till mig?? Dessutom så vill ja ha en I(hjärta)NY tröja. Ja betalar för allt +frakten. om du inte orkar ta med dig allt hem. Vi hörs älskar dig puss

2009-07-20 @ 12:47:25
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0