Fredag - Glad Midsommar

Så var det Svensk Midsommar afton!
Saknar det verkligen som fan nu!
Har familjen på skype ifrån Västervik just nu och det känns verkligen att jag vill vara hemma.
Att bara vara full med mina älskade.
ÅÅÅH! Svensk sommar.

Det är faktiskt enda gången jag önskar att jag inte vore här.
Det är visfestivalen och midsommar i husvagnen i västervik.
SÅ underbart. Mitt eget paradis på jorden.

Annars är allt bra.
Kameran känns fortfarande som ett bra köp och det vet jag iof att det är.
Fick den till ett riktigt dunder pris vilket gör mig mer taggad till att jag vill ha den nu!

Dagen till ära har vart varm, 33 grader varmt förut..
Det ligger fortfarande runt 30 skulle jag tro..
Igår kväll halv tolv var det 22 grader varmt ute.
Det är verkligen galet, händer kanske en gång varje sommar i sverige. haha
Har vart vid poolen en sväng, men på grund av värmen blir man ganska avtaggad.
Imorn blir det att möta Frida och sedan får vi se vad som händer.
Ska tjacka ett minneskort till kameran och hålla tummarna att jag vinner väskan på söndag.

Nehepp..
Kanske ska ta och göra något vettigt.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0