Lördag

Klockan närmar sig elva och jag kunde ha vart iväg på ett poolparty vid det här laget.
Det är jag inte.
Dagen har jag istället spenderat vid vår pool och sedan en sväng till Pentagon City.
Hittade en långklänning som jag tror att jag kommer älska och lite souvenir tröjor.
Kom hem och åt och sedan var det dags för bio, denna gången var det My Sisters Keeper som gällde.
Jag tror aldrig att jag någonsin har gråtit så mycket under en film och garanterat inte på bio.
Men åh vad bra den var. Redan fem minuter in så kände ögonen tårfyllas..
Verkligen värd att se, man inser verkligen vad det är man har här i livet.

Igår var jag ledig.
Var iväg en snabbis till Springfield mall och skulle kolla kameraväskor, har blivit ett jädrans tjat om det.
Spanade lite, de är fortfarande hysteriskt dyra.
Men köpte igen.
De jag velat haft på ebay har ju försvunnit himlans snabbt och jag måste ha en om dryga två veckor.
Så, det är bara att hålla tummarna.

Måste börja skriva den andra uppsatsen, men jag vet inte om vad..
Ett ämne som är länkat till usa. vad ska man välja?

Ska klura på det.
Mycket att göra i mitt lilla huvud.
Fortfarande grejer att fixa tills jag sitter där med en ny familj..
Känns galet. Det är liksom bara 12 veckor kvar..
Det går fort och jag kommer gråta skulle jag tro.
Måste komma på någonting att göra innan jag åker.

På lördag om en vecka är det är det 4 Juli, då blir det festligheter här vill jag lova.
Då blir dags för min kamera att visa vad den går för.
Vill ingen följa med ner till stan åker jag själv.
Tänkte ha pick-nick för den som vill joina.
Fredag är för hoppningsvis ledig och då blir det ikea om någon vill med.
Måste ju dit innan man åker hem.
En svensk uppfinning..
Kan man kalla det uppfinning?

Jaja,
Slutbabblat nu när klockan passerat elva.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

när ska du in hade du tänkt?

2009-06-30 @ 21:48:22
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0