Lördag

Det känns inte som lördag idag..
Det känns som söndag och mitt huvud snurrar fortfarande.
Är dock relativt nöjd med kvällen igår.
Det var riktigt roligt och att jag fick köpa var till och med ännu bättre.
Gjorde av med $35 (266kr) på två drinkar, en öl och taxi hem med dricks.
Det är fan inte så himla pjåkigt.

När jag vaknade och gick ner i badrummet så såg det ut som ett bombnedslag.
I och med att jag var så trött så åkte alla kläder av där och sedan en snabbis i duschen och sedan upp i säng.
Har sovit som en död prinsessa inatt och är fortfarande riktigt trött.
Så, det blir väl en film och lite gos i sängen inom en snart framtid.

Annars är allt bara bra.
Har inte så mycket mer att säga nu.
Så,

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Haha ja men eller hur, ack så kul det var! hehe jadu, det hade jag inte tänkt på, så går det när man dansar vilt!

2009-06-15 @ 04:34:56
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0