Måndag

Bara runt 5 timmars sömn inatt..
Galet..
Men med mycket gott resultat, jag vann auktionen på väskan.
Så nu ska jag sluta tjata om den..
haha..
Känns bra och fick den till priset av $20.50 när den egentligen ligger på $69.99.
Vad säger ni om det va?
Håller tummarna för att den kommer till helgen..

Igår beställdes också smink.
Tror jag sa att de hade sminkprodukter för $1 så vi klippte till, Frida och jag..
Vi lyckades att köpa hem runt 45 produkter.
Vad det gick på är hemligt. haha.
Men jag håller stortårna för att det också kommer till helgen.

På fredag blir det tydligen jobb..
Jag hade ju hoppats på en ledig dag, men nehepp. Så kul fick jag inte ha det.
Får se om det blir Ikea då eller inte.
Har hört rykten om utgång, så vi får se vad som händer..
Lördagen ser i alla fall likadan ut.
Parad, pick-nick och fyrverkerier.

Jahaja.
Kanske borde nanna kudden en stund nu när maddie sover.
Datorn dör snart i alla fall.. för just nu gosar jag under täcket. haha

Varmt idag med.
Jag vet att man inte ska klaga, men jag börjar tröttna på att det är 25 grader varmt klockan 7 på morgonen.

Nehe.
Slut på mitt babbel.

Adjö!



Uppdatering:

Som ni säkert märke på det jag skrev förut vad jag nöjd med dagen.
Det ändrades ganska fort.
Idag är en sådan dag när berg-och-dal-banan har gått sönder i en svacka.
Skulle kunna packa ihop mina saker på två sekunder och vara utanför huset på fem.
Jag trivs fortfarande bra, superbra ska jag nog inte säga längre..
Men, i alla fall..
En person i det här huset gör mig lite smått galen.
Säger att hon är orolig att barnet tittar på för mycket tv.
1. varför har de då en tv i köket?
2. Det är de som sätter igång den på disney channel innan de går hemifrån på morgonen.
3. Allt som händer och sker runt personen i fråga gör mig just nu lite smått galen.
Till på köpet har både jag och Maddie vart trötta idag och jag har bara önskat att om man kunde somna och vakna imorn så vore det kanon.

Men det går ju tyvärr inte.
Istället flyr jag fältet för kvällen för en bio.
Måste ut härifrån.
Det värsta är att jag missar kvällens avsnitt av secret life men det får jag ta igen imorn istället.

Nehepp..
Nu ska jag svira om lite och sedan se vad kvällen har att bjuda på fram till bion.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0