Måndag - så var det Juni

Nu känns det verkligen superkonstigt i hela min kropp.

Det känns som om jag ska flytta typ imorn och måste börja tänka på vad jag ska ha med mig och inte..
Grejen är ju den att jag måste ta med mig allt. haha..
Hur nu det ska gå..
Det är väääldigt mycket saker.
haha..

Min LCC (local cordinator någonting) ringde idag..
Hon började prata om förlängningen..
Vart jag vill, hur många barn jag vill ha...
Grejen är den att jag har god lust och säga; Jag ska till San Diego med Frida!
Grejen är den att jag vet att jag inte kan göra det och måste ställa in mig på att vi förmodligen inte kommer att komma i närheten. Men det betyder inte att vi ska glömma bort varann..
Det som känns roligt är att vi ska göra det här ihop, Frida och Jag.
Det är helt galet..
Det är absolut mer pirr i magen nu än det var innan jag åkte hit.
Då kom det så plötsligt att det ringde en familj och familjen var kanon redan från början innan jag ens hade kommit hit.

Det som också känns galet är jag inom en månad kan ha ett körkort.
Sug på den ni..
Det gör jag med.
För jag trodde jag skulle vara utan körkort tills jag va 40 eller något.
Men det är enklare att få en familj om man har det.
Så, dmv here I come!
Hatar det dock, det är också ett x antal fjärilar extra i magen.
Jag hatar denna teori..
Först ska jag göra ett prov med 10 frågor på vägskyltar och jag måste ha alla rätt..
Men det är inte såå svårt.
Det är ganska naturligt.
Sedan kommer test nummer 2, då är det 25 frågor och jag måste ha 80% rätt, vilket är 20 frågor.
Alltså bara 5 fel.
Jag håller tummarna för att jag kan och vet alla svaren.
Efter det kommer körnningen.
Jag har vart nervös i sverige, det måste jag erkänna..
Men jag menar här, det är ju värre än hemma.
Samtidigt känns det lugnt.. för att de har automat här.
Det är ju bara gasa och bromsa liksom.
Låter inte helt svårt..
men jag har aldrig kört automat, så vi får se hur det hela går...

Oj..
Nu blev det långt med skitsnack, men det var mina tankar för kvällen.
Det finns massor mer här inne..
Fick nyss reda på att jag börjar halv åtta imorn.
Riktigt skönt tycker jag.
en halvtimme längre att nanna kudden och det gillar vi.

Nehepp..
Jag hoppas att någon förlåter mina sötsugs-synder.
För det gick åt nästan en halv chokladkaka ikväll.
Attans bananer.
Men det får gå.
En vacker dag kommer jag bli tjock ändå.

Nehepp..
Nu blir det en god bok och sedan sängen.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det låter ju bra det där. Vill du vet aen jobbig sak? myggen har kommit!

2009-06-02 @ 20:43:10
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha men det är klart att du kan säga det, att vi har tankar men att du ändå är villig att säka över hela usa eller vad nu vill. Jag tänker iaf säga till min lcc att jag vill typ dit, iaf till kalifornien, och om det inte skulle vara helt omöjligt så önskar jag och en kompis att hamna i samma område, typ ;P

2009-06-02 @ 21:21:41
Postat av: Marie

Jag håller tummarna för både dej och Frida!



Examen på lördag, imorgon blir det bal...



Bilderna kommer på http://bcpwkultur.se/ som vanligt....

2009-06-02 @ 21:33:02
Postat av: Frida

Jahaa okey :D



Och tack till den ovan ;D

2009-06-02 @ 21:55:14
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha och inte en minut försent ;)

2009-06-03 @ 01:53:46
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0