Onsdag

Har egentligen inte gjort något vettigt idag, men jag är ändå riktigt jävla nöjd med dagen..

1. Jag har inte sovit någon gång när Maddie har sovit middag vilket jag ska vara stolt över, det har blivit en dålig vana det där..

2. Jag har nästan kladdat ihop hela första uppsatsen efter några veckors stillastående på grund av ointresse och seghet. Kom då dessutom inte på något vettigt att skriva..
Har också filat lite på det personliga brevet till min nya familj.
Båda ska skickas till pappa ikväll för lite bollning.

3. Finns nog ingen trea egentligen, men vi drar till med att det har vart skapligt väder och det är ju alltid något.
Dock ingen sol, men varmt som vanligt. Och dagen har ändå bara spenderats inomhus med mys.
Vi har båda två vart snälla idag..

Idag känns det verkligen som om jag har fått en sådandär livsgnista igen och tagit tag i mitt liv.
Jag har dessutom börjat fundera på vad som ska ske när jag kommer hem.
Vart jag hamnar vet jag inte riktigt än.
Men det känns riktigt bra idag.
Tror jag vaknade på rätt sida av sängen imorse..

Evelina blev glad för inredningstidingarna jag skickade vilket glädjer mig.
I höst blir det Halloween-dekorations magasin som kommer på posten..

Annars händer det inte så mycket..
Mitt huvud har fått för sig att det är torsdag av någon anledning..
Men än så länge är det bara onsdag..
Fredagen kanske blir fest.
Får se om Frida lyckas klämma in mig i en skjutss..
Annars får vi se om jag stannar hemma eller inte.

Nu blir det lite mer skriverier på mina papper.
Kanske börja med uppgift 2?

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0