Onsdag

Huvudvärken tränger på vilket betyder att jag har druckit förlite då det vart 32 grader varmt här idag.
Någon poolvända blev det inte heller eftersom att Maddie var för trött och hade bara vart gnällig om vi hade gått dit.

Sitter och dunkar partymusik och taggar som attan.
Till en fest som inte finns.
Blir assugen på att dra några glas och dansa järnet.
Frida, ska vi styra upp något?

Har också kört fast i mina läxor jag har till skolan i juli.
Kommer fan inte på något att skriva längre.
Fem sidor om mig själv, min familj, sverige, varför jag blev au pair, vart jag är nu och familjen jag har nu och vad jag gör om fem år. Det låter som om det är det enklaste i världen.. det tyckte jag också tills jag insåg att allt man egentligen behöver skriva tar upp två rader.
Det suger riktigt hårt.
Har precis skickat iväg det till mitt personliga bollplank för lite feedback.
Pappa har kommit med en massa idéer, bra idéer, men jag kan inte lyckas få ihop det på något bra sätt.

Sedan har jag en till uppsats att skriva..
På fem sidor om något ämne jag får välja själv.
Det kan bli lättare.

Helgen är halft fullbokad..
Undrar hur jag ska hinna med.
Får komma sent till festen helt enkelt skulle jag tro.
Men.. tja.. det löser sig.

min mage kurrar eftersom min diet inte innehöll så mycket mat idag.
men å andra sidan har den kurrat hela dagen, med eller utan mat..

Nehepp.
Nu ska jag kila.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: frida

Ja vad ska vi styra upp? Can't wait till you turn 21, haha! think we're gonna have so much fun ;)

2009-06-05 @ 02:35:54
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: frida

Okey, trodde jag hade kommenterat men tydligen inte.. Skumt :P Hur som helst, vad ska vi styra upp? Haha, can't wait till august when you are turning 21, we're gonna have so much fun ;)

2009-06-05 @ 04:05:09
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha okey, det första kom visst fram ;P dumma blogg.se -.-

2009-06-05 @ 18:50:29
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0