Söndag

Så har midsommar kommit och gått..
Årets längsta dag var igår och imorn har jag spenderat en hel graviditet i usa.
Det är verkligen helt galet att det var 9 månader sedan vi kom hit Frida och jag.
Två vilsna själar som skulle utforska usa.

Gårdagen:
Åkte till pentagon city och inhandlade mitt minneskort..
Sedan åkte jag och mötte Frida vid skolan och sedan tog vi oss till Pentagon City igen. haha
Knallade omkring där och dissade våran romantiska midsommarmiddag för Panda Express.
Det var otroligt gott och sedan blev det en sedvanlig glass. haha
Dissade en fest och åkte sedan åt varsitt håll och hamnade på msn med varann.
Kvällen blev relativt sen för att jag började glo på film ganska sent..

Idag:
Vaknade, käkade frulle och åkte ner till bion och köpte biljetter till nya Ice Age 3 i 3D.
Sedan satt jag och väntade på att Frida och Amanda skulle komma och joina mig..
Vilket de gjorde efter typ två och en halv timme..
Jag underhöll mig själv med att läsa och titta på en film i iPoden.
Sedan blev det en snabb lunch på California Tortilla och sedan filmen.
Den var väl helt okej.
Jag är inget Ice Age fan över huvud taget och har sett halva första och halva andra..

Blev lite vemodig..
Att få höra något man inte vill höra är något man inte vill..
men, en vacker dag vet jag att jag måste rensa kroppen på allt gammalt..
trots att jag inte vill.. men..
Något som måste göras..

Tänkte på en sak nyss..
jag är verkligen inte alls samma person som när jag åkte..
Det läskiga är att man känner själv, liksom i kroppen att något har ändrats..
En konstig känsla.. men den stämmer.
Det är konstigt också att jag kommer vara 22 när jag kommer hem, inte nyss fyllda 20 som när jag åkte..
Helt galet...

Nu ska jag sluta svamla..
Håller tummarna för att jag vinner kameraväskan ikväll..
Dock avslutas auktionen sent, så andersson får vara vaken lääänge..
Det tar vi igen med några filmer. haha

Kameran kommer på tisdag.. Yeeey!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0