Tisdag

fy vad jag har vart seg på bloggen.
Förstår att alla som har spanat in sedan i lördags har tröttnat på att läsa hur lite jag spenderade på krogen i fredags.

Men nu blir det ändring på det!
Lördagen blev en långdag med datorn i sängen och filmtittande.
Kvällen bestod sedan i en middag på California Tortilla och en film.
En sneakpeak av the Proposal som egentligen har premiär på fredag.
Är så nöjd att jag lyckades komma in för den va såååå bra.

Söndagen blev en pooldag och en bio på kvällen.
Denna gången Imagine That som är den nya filmen med Eddie Murphy.
Inte riktigt som jag tänkt mig, men den var söt.

Igår var det måndag.
Hände inte så mycket.
Var vid poolen en snabbis, men Maddie var inte så intresserad av att plaska så vi gick hem.
Sen kväll igår igen.
Dock inte mitt fel, för jag höll faktiskt på med vettiga saker för en gångs skull.
Jag anser att min första uppsats är klar. Men jag vet inte vad någon annan tycker.
För egentligen känns det som om jag har skrivit heeeelt fel.
Men det struntar jag i, jag har skrivit i alla fall och sedan får vi väl se vad de säger när jag kommer dit. haha..
Så nu är det dags att börja på den andra. Vad den nu ska handla om är svårt..
Ska klura på det under dagen och börja googla till kvällen tänkte jag..

Så är mitt personliga brev klart också.
Ska skickas in ikväll efter lite bollning med pappa.

Nehe..
Nu vill ni inte lyssna på mitt bladder längre.
Längtar som fan till 1 Augusti då jag förhoppningsvis äger en ny kamera och ska till New York med Frida igen.
Älskar New York. Skulle lätt kunna bo där. haha..

Nehepp..
Ska kila.
En tupplur kanske?
Ska försöka undvika, men man vet aldrig.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0