Tisdag - photoshot!

seriöst..
hade inte tänkt börja det här inlägget med tårar..
Men så blev det ändå..
Kollade in 20 sekunder på en film min bror skickade och började gråta efter typ 5..
Just nu säger mitt huvud att jag ska titta på den igen.
Ni vet sådär nyfiken som människan är..
Åh, får se om jag gör ett nytt försök..

Idag fick jag i alla fall min kamera..
Är såååå nöjd.
Har inte provat den så mycket än, men jag är nöjd.

Har inte så mycket att säga..
Dagen har vart bra..
Har vart trött och sov en stund på förmiddagen..
Det har blivit en dålig vana nu..

Imorn kväll kommer mormor, inte min, maddies och vi ska gå på zoo med Maddie på torsdag.
Så hoppas jag på lite slödagar denna vecka eftersom att hon vill umgås med barnet.

Lördag är det fest.
Men jag vet inte om jag är taggad..
Vet inte hur jag kommer dit, hem eller om jag kan stanna..
så vi får se hur det blir med den saken.

Nu kanske jag borde styra upp något vettigt.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan ju fråga dani om du kan åka med oss dit? men resten vet jag inte, vi kommer iaf stanna där!

2009-06-24 @ 04:34:21
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0