Tisdag

Så var det tisdag..

Dagen har vart riktigt bra.
Inga arga utbrott från varken mig eller Maddie..
Det har vart varmt, dock lite för varmt..

Min rygg ömmar fortfarande lite..
Så den måste vila från solen några dagar till..

Annars har det inte hänt så mycket..
Drog det mesta igår tror jag...

Har nyss rensat och lagt in ny musik på iPoden.
Den fuckade ju förstås upp sig igen.
Någon som vet varför den lägger in samma skiva typ 3 gånger?
Alla låtarna på skivan är också med på alla tre album.
Jag blir tokig!

Lyssnade i alla fall på nya favvon som Göran skickade till mig i söndags kväll..
Den är riktigt rysligt bra så man får gåshud.

Nu blir det sängen, mina ögon är för trötta för att fungera.

Gonatt!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0