Torsdag

Redan torsdag och det känns som om veckan har gått snabbt..
Kändes dock som fredag när jag och Ryan satt och åt middag, för Kate var inte hemma..
Varför vet jag inte, men jaa..

Imorse mellan att klockan hade ringt klart och jag skulle gå upp somnade ju självklart lilla jag om.
Haha, och drömde om att jag firade midsommar.
Jag vill också fira midsommar.
Saknar verkligen sommarens traditioner och somrarna i västervik.
Snart är jag dock hemma igen och då blir allt som vanligt igen.

Pratade med Emelie över en timme förut.
Känns bra faktiskt.
Var riktigt länge sedan vi pratade sådär länge, men det är skönt att vi har börjat prata över huvud taget i alla fall..

Hur som helst..
Dagen har vart riktigt regnig men nu på kvällskvisten visade sig solen och det ser riktigt härligt ut ute..
Men inte fan går jag ut inte..
Nej, jag kommer bli en som en tjock flodhäst innan den här sommaren är över.
Det är ju något som är säkert.. För det kommer vara så varmt att jag hellre spenderar dagarna inomhus..
Haha.. Hade dock vart skönt att ha några utemöbler att läsa i nu i sommar..
För då skulle jag kunna sätta mig där nu..
Förövrigt så blommar våra liljor nu..
De är rosa.. Älskar liljor..

Och exakt vad är det jag nyss gjorde?
Jo, jag är några pengar fattigare..
Men jag är en hel kamera rikare och dessutom till ett pris av drygt 2500 kronor mindre än i sverige.
Vad sägs om det va? haha.. Inte så pjåkigt skulle jag säga..
Nu har jag min älskade kamera till Albany och framför allt till New York i augusti.
Åh. Nu hoppas jag bara på att jag vinner den där auktionen på ebay så att jag får ett kanonpris på väskan.
Håller alla tummar jag har på att den ska bli min.
Ett minneskort ska inhandlas i helgen och sedan är jag good to go!
Det blev en Canon Eos Rebel Xsi (450D)!
Supernöjd är jag nu, får se hur jag känner om några veckor när den ligger i min hand.
Skulle tro att jag är lika nöjd då.

Nehepp..
Ska spana runt lite till på nätet..
Sedan kanske en film?
Låter som något.

Adjö!

Livet går sakta men säkert framåt!

Kommentarer
Postat av: mediaMarie

Grattis till kameran! Ett bra köp!

2009-06-19 @ 15:46:04
Postat av: Johanna

hey, ska du stanna kvar langre eller inte? :O

2009-06-19 @ 21:00:31
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0