Måndag

dagen känns grå, trots att solen har tittat fram på en nästintill klarblå himmel..
Det är något med dagen som inte stämmer.
Mycket tankar ligger till grunden.
Åh, ibland blir man galen.
Vore skönt att göra en rensning på allt där inne..

Längtar som attan till New York.
Det kommer bli så äckligt roligt.
Jag känner det på mig.

Planerna för min andra semestervecka börjar också gnaga i mitt lilla huvud.
Broadway blir det en dag i alla fall..
Så får vi se vad som händer mer.

Hela 9 månader idag sedan jag såg sveriges marker idag.
Känns lite konstigt..
femton månader kvar nu.
känns bra. Jag vill inte hem..
Trots att idag är en dag jag skulle kunna tänka mig det..
I alla fall att komma till en ny familj.
Så, jaa..

Nee.. ska hitta på något vettigt.
Ikväll börjar Secret life igen och det ser vi fram emot.

Tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0