Fredag - ett barn med feber

Så var det fredagkväll..
Nacken värker och huvudet bankar..
Något är på g, hoppas att jag äta bort det med tabletter..
Pallar inte något sånt nu..
Håller tummarna..

Pratade med bror och Glenn förut..
De förfestade...
Jag vill också gå ut och dricka mig packad..
Aldrig förr tror jag någonsin att jag haft detta sug efter alkohol..
Det är helt galet... Dessutom har ett öl-sug infunnit sig..
Jag har väl aldrig i hela mitt liv tyckt om öl, även om jag druckit det..
Det är sjukt galet...

Sitter och håller på med iTunes igen..
Denna gången åker låtarna in..
Det går faktiskt riktigt bra.
Lite segt, men det får gå, skönt när allt ligger där..
Sedan är det dags att få in det i iPoden.

Nämnde jag på tal om ingenting att jag hittat ett par assnygga adidas dojjor..
Så då är frågan, ska jag hooka både adidas och ett par lacostle eller ska jag vänta med ett par och i så fall vilket? Dessutom är jag jätte sugen på ett par låga converse.. Helt galet vad man kan bli kåt i saker och ting även fast man inte har pengar.. eller pengar har jag.. Men det ska jag spara också..
Vilka problem man har när barn svälter i tredje världen..

Men i alla fall..
Imorn är det lördag..
Ska möta upp Frida på stan efter hennes lektion och sedan ska vi hit och åka iväg på mitt möte och äta kakor och bullar. Sedan ska vi hit och jag ska iof jobba, men jag ska mest stoppa ner Maddie i ett bad och sedan sängen..
Så då lär väl Fridolf hänga vid datorn eller glo på tv eller något skulle jag tippa på..
Sedan är det söndag och bio för första gången i mars tror jag det är för min del..
Det är helgen i skrift och planer..
Får se om det verkligen blir så..

Nu ska mitt huvud botas med lite piller.

Adjö, du fagra mö!

Helt galet på tal om ingenting..
Kom att tänka på min engelska nu när jag skrev sådär..
Har bara en vecka kvar.. Har gått tre veckor vilket är helt gaaaalet..
Tiden springer iväg..
Men nej..

Vi hörs!!

Adjö!




En supersnabb uppdatering..

Gick ner för att hämta lite vatten och i trappen ligger mitt paket från VS.
Lovley!


Måste också bara slänga in till Emelie att jag såg en assnygg version av E. Svedling häromdagen på tunnelbanan..

Hej hopp!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej är det sant? En Emil till? tog du kort på han?!! haha nej det får va nog med Emils!! haha det är många som har dött idag eller i går. Tre inom loppset av två timmar bara i Flen! Helt sjukt. Så om ja är död när du kommer hem så är det bara för att ja bor här! I morgon är det lön YES! är sugen på att köpa men vad? några förslag? Ja har inte målat eller tapetserat än! Säg till när ja ska köpa min PINK biljett!! JO just det ja ha skupe nu! men du är ju inte oline FULA UNGE! älskar dig dock en då? man skulle kunna tro att jag är full? Men icke har massor att berätta! Puss Pluttan!!!

2009-03-26 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0