Fredag - Perfekt

Snart midnatt, eller om 20 minuter i alla fall oc h det är åter igen fredagen den 13..
Kvällen har vart kanon med några öl i magen och lulligt huvud har Dave var här och vi har mumsat pizza och babblat.
Pappa frågade mig om jag inte hade sett några fler charmiga grabbar än han på Krispy Kream och Dave skulle definitivt kunna vara en charmig kille som jag lätt skulle kunna ligga med.. (vad ärlig jag är, trots att jag vet att hela släkten läser någongång.. haha)
Grejen är den att han för det första inte skulle vilja ligga med mig för att han är liksom lagd åt andra hållet.
Han är dessutom upptagen, men en riktigt pudding..
Fy, nu låter det som om jag är 65 och försöker prata lite häfigt med mina barnbarn.. haha..

Men i alla fall..
Vädret har vart kyligare idag och det små-snöade lite på förmiddagen..
Fy, jag vill ha tillbaka min sol och värme..
Mycket skönare..

Har vart och handlat idag i princip..
Inte så mycket mer än det måste jag säga..
Får se vad som händer imorn..
Ingen bra bio egentligen som är på G och nej, jag vet inte..
En tripp in till stan kanske blir av, men vi får som sagt se...

Blev riktigt sugen på NYC nattliv ikväll när Dave sa att det finns barer de absolut inte kollar leg. på och att de definitivt inte direkt bryr sig i NYC heller.. Därför är det jag som ska dit och dricka..
Jag fyller ju snart 21.. Bara 5 månader kvar i tisdags.. haha..
Eller något sånt..

Hur som helst...
Blev dock irriterad nyss när jag läste kommentarerna..
Denna anonyma människa slänger ur sig, skaffa körkort kanske..
Skulle jag ha körkort skulle det inte förändra något för jag skulle i alla fall inte ha någon bil att åka med..
men jag ska ta ett körkort inom en snar framtid.. So Shut the F-word up!
Körkortet är en känslig del i mitt liv..
För att jag blir bara irriterad på mig själv för att jag inte har något..
Men i alla fall..
Ilskan över kommentaren, eftersom att jag inte vet vem det är, kommer somna med mig ikväll och förhoppningsvis och antagligen vara som bortblåst imorn..


Nehepp..
Sängen kanske vore något, är en zombie, men vill egentligen inte sova..
Ölen är fortfarande i kroppen och pizzan tar ut sin fulla rätt i magen..
Så det kanske vore dags att sova..
Så..

Adjö gott folk!

Kommentarer
Postat av: Marie

Körkortskommentaren var jag.

Dubbelt förlåt, för att jag glömde skriva mitt namn, och för att jag inte visste att det var så känsligt.

Det var absolut inte meningen.



Och jag shuttar the fuck up hädanefter.

2009-03-14 @ 11:08:34
Postat av: nathalie

haha oj.. Förlåt Marie..

Jätte förlåt ska jag säga..

så arg var jag inte..

haha.. det låter som om jag skulle vara arg i flera år när jag skrev det, men så är det absolut inte.. Var irrierad innan och eftersom att det bara stog anonym kunde det har vart vem som helst.. Men.. Nu är jag vet att det är du så är det okej.. Jag trodde mest att det var en random-människa som råkade titta förbi och säga det. Förlåt förlåt!

Hoppas att allt är bra med dig där hemma :)

2009-03-14 @ 14:57:25
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0