Lördag - schlager festen jag missat

Detta inlägg börjas med att be om ursäkt till Marie..
haha.. Läs mitt svar i kommentaren på förra inlägget är du snäll.
Var inte alls så illa menat nu när jag vet att det är du..
Så snälla läs och hata mig inte i alla oändlighet.
:)

Idag är en bra dag..
Hade ju inget att göra idag ska jag igår...
Men helt plötsligt så satt Fridolf också på msn och vi stämde träff..
Ska se till att gå in i affärer och prova det värsta som finns.. BRAS! (på ren svenska bh.)

Är inte alls arg över kommentaren längre..
Haha, tänk så fel man kan ha ibland..
Nu blir det frulle och sedan lite påklädning..
Eller kanske påklädningen först..
Så vi hörs väl ikväll!

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pax vobiscum....jag är nog tuffare än somliga tror...:-)



No danger on the roof. Jag är glad att du får uppleva en himla massa nya saker och vore jag där skulle jag fara runt som en tossing och titta på saker, historienörd som man är...Jag såg en miniserie som heter John Adams, som handlar om hur USA bildades, han var staternas andre president efter Washington (personen) och den var så otroligt bra att jag skulle vilja se alla platserna i filmen...Du är ju precis där allt hände... Den är värd alla stjärnorna i betyg...

http://www.imdb.com/title/tt0472027/



http://www.youtube.com/watch?v=9CNbQOrxQ-g



dagens historietips



Kram på dej, gumman!



http://www.hbo.com/films/johnadams/

2009-03-16 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0