Onsdag

Så var man tillbaka i skolan igen då..
Det där med engelska i skolan är verkligen inte min grej, så det kanske är likabra att jag gör det här..
Lite halvsvårt måste jag ändå erkänna att jag tyckte att det var så level 6 är nog bra.
Dock var jag väl oförberedd utan block, men penna hade jag faktiskt. haha..
Nej, tillbaka ikväll och det ska faktiskt bli kul..
Skönt att Amanda är med där, så man har någon att snacka skit med när den äldsta kvinnan ska ha sina disskussioner.

Barnet sover och jag brände mig på min varma choklad igår.. IGEN..
Att de aldrig kan göra de lagom varma?
Vädret är kanonfint idag så det blir nog en promenix, för idag blåser det inte..
Tog faktiskt en promenad igår, men det blev en snabb en..
Ska bli runt 10 plus i helgen vilket jag inte tackar nej till.
Ska bli skönt faktiskt..

Nu ska jag kila..
Min bikini kom igår också förresten.

Hörs!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

How do u like the bikini? Ehm, according to my aunt it's better to wait another week too, than it's not gonna "slita lika mycket på håret". So, I don't know how I'm gonna do, if I'm gonna do it anyway or wait.. Hmm.

2009-03-04 @ 20:18:50
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0