Tisdag

Igår var jag ledig..
Skönt skönt, men när jag vaknade såg jag det här:





Snö, igen..
Jag tror jag blir galen på det..
Jag vill ha sommar och värme nu, dessutom är vi i mars vilket betyder att vi borde få lite härligt väder snart.
Men igår ja,
satt inne framför datorn precis hela dagen..
Det är verkligen sjukt att man kan slå ihjäl så mycket tid framför en dator.
Pratade iof på skype och kollade på film, Breakfast at Tiffany's..
En klassiker men jag tycker inte att den va så jädrans bra måste jag säga.. haha..
Plockade undan lite också, men kom inte så långt jag hade tänkt mig..

Idag är det fortfarande snöigt men solen lyser..
Dock är det typ -10 och det blåser så det blir ingen promenix idag..
Skulle dock vilja det, men det blir för kallt för min lilla babe..
Ikväll är det tillbaka till skolan..
Har ingen större lust, men ibland måste man..
Så det är bara att bita ihop.
Fyra veckor ska jag alltså plugga engelska vilket jag tror kommer att bli helt okej..

Mitt barn sover.. Antagligen inte så länge till, men ändå..
Nehepp.. Nu blir det något annat..
Plocka lite bland alla mina tusen saker..

Vi ses då!
Adjö!

Glömde helt bort,
Slänger in en bild på mina inköp från helgen;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0